Header Ads Widget

Ορφέας Ελευθερούπολης: Το νέο Δ.Σ.

Η ανακοίνωση:
Συγκρότηση Νέου Διοικητικού Συμβουλίου Ορφέα Ελευθερούπολης

Μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας της 10ης Ιουνίου 2026, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ορφέα Ελευθερούπολης συγκροτήθηκε σε σώμα κατά τη συνεδρίαση της 11ης Ιουνίου 2026.

Με αίσθημα ευθύνης και προσήλωση στους στόχους του συλλόγου μας, η σύνθεση του νέου ΔΣ διαμορφώνεται ως εξής:
Πρόεδρος: Μανωλαράς Χρυσόστομος
Αντιπρόεδρος: Αθανασίου Αθανάσιος
Γενικός Γραμματέας: Καραβασιλείου Ηρακλής
Ταμίας: Κάζος Δημήτριος
Ειδικός Γραμματέας: Λεοντής Γεώργιος
Έφορος: Σταυρίδης Ιωάννης
Μέλος: Χωλίδης Νικόλαος

Η νέα διοίκηση αναλαμβάνει τα καθήκοντά της με απόλυτη αφοσίωση, θέτοντας ως πρωταρχικό στόχο την αξιοπρεπή και δυναμική εκπροσώπηση του ιστορικού μας σωματείου στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.

Με επίκεντρο τη συνεχή βελτίωση της ομάδας, την ανάδειξη νέων ταλέντων και την εδραίωση του Ορφέα στις εθνικές κατηγορίες, ξεκινάμε μια πορεία ενότητας και σκληρής δουλειάς.

Καλούμε όλη την οικογένεια του Ορφέα, τους φιλάθλους και την τοπική κοινωνία της Ελευθερούπολης και όχι μόνο, να σταθούν αρωγοί στη νέα αυτή προσπάθεια, στηρίζοντας την ομάδα μας σε κάθε βήμα της φετινής διαδρομής.

ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ.. ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΗ..!!

Με εκτίμηση,
Η Διοίκηση του Ορφέα Ελευθερούπολης.