Ticker

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Manu Chao - La vida tombola | Αν ήμουν ο Μαραντόνα, θα ζούσα όπως αυτός.

Η ζωή τόμπολα - Αν ήμουν ο Μαραντόνα - θα ζούσα όπως εκείνος. | Αν ήμουν ο Μαραντόνα - απέναντι σε οποιαδήποτε εστία.

Αν ήμουν ο Μαραντόνα - ποτέ δε θα έκανα λάθος. | Αν ήμουν ο Μαραντόνα - χαμένος σε οποιοδήποτε μέρος.

Η ζωή είναι μια τόμπολα - μέρα και νύχτα. | Η ζωή είναι μια τόμπολα - πάμε όλο και πιο πάνω, πιο δυνατά.

Αν ήμουν ο Μαραντόνα - θα ζούσα μαζί του. | Χίλια πυροτεχνήματα, χίλιοι φίλοι - και ό,τι έρθει, στο χίλια τοις εκατό.

Αν ήμουν ο Μαραντόνα - θα έβγαινα στην Μοντοβισιόν. | Για να φωνάξω στη ΦΙΦΑ - ότι αυτοί είναι οι μεγάλοι κλέφτες.

Η ζωή είναι μια τόμπολα - μέρα και νύχτα. | Η ζωή είναι μια τόμπολα - πάμε όλο και πιο πάνω, πιο δυνατά.

Αν ήμουν ο Μαραντόνα - θα ζούσα όπως εκείνος. | Γιατί ο κόσμος είναι μια μπάλα - που τη ζεις στα άκρα.

Αν ήμουν ο Μαραντόνα - απέναντι σε κάθε ασχήμια - ποτέ δε θα έκανα λάθος...| Αν ήμουν ο Μαραντόνα - και ένα παιχνίδι που έπρεπε να κερδίσω.

Αν ήμουν ο Μαραντόνα - χαμένος σε οποιοδήποτε μέρος. | Η ζωή είναι μια τόμπολα - μέρα και νύχτα. | Η ζωή είναι μια τόμπολα - πάμε όλο και πιο πάνω, πιο δυνατά



full-width