Ως Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων μαθητών ΑΜΘ χαιρετίζουμε τις πολύμορφες κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας που πραγματοποιούνται σε όλη την χώρα, όπως και στην περιοχή μας, από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς ενάντια «βελτιωτική διαρθρωτική κίνηση» και στον «επιμελημένο εξορθολογισμό», όπως προκλητικά χαρακτηρίζει το Υπουργείο Παιδείας τις συγχωνεύσεις τμημάτων.
|
Δηλαδή: λείπουν καθηγητές…(γιατί, αν είναι δυνατόν, «παίρνουν άδειες»!!) ας στριμώξουμε τα παιδιά, ώστε να φαίνεται ότι δεν χρειάζονται άλλοι.
Στην περιοχή μας ο κατάλογος των συγχωνεύσεων είναι πολύ μεγάλος. Ενδεικτικά αναφέρουμε το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ, το 1ο, 3ο, 4ο ΓΕΛ και το 3ο Γυμνάσιο στο Δήμο Αλεξανδρούπολης. Το 3ο ΓΕΛ, 1ο ΕΠΑΛ και 2ο Γυμνάσιο στο Δήμο Κομοτηνής. Το 6ο Νηπιαγωγείο, το 1ο και 2ο Ειδικό, το Γυμνάσιο Σμίνθης στην Ξάνθη. Το 2ο ΓΕΛ, το 4ο και 5ο Γυμνάσιο Καβάλας, το Λύκειο Κρηνίδων, το Λύκειο Λιμένα Θάσου κ.ά.
Δύο μήνες μετά το άνοιγμα των σχολείων, χωρίς να τους απασχολεί ούτε η διάδοση του ιού σε πολυπληθή τμήματα (με τα σχολικά πρωτόκολλα υπερμετάδοσης του ιού και την αποθέωση της ατομικής ευθύνης), ούτε οι επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία, το Υπουργείο και οι θρασείς Γραμματείς του, όπου σταθούν και όπου βρεθούν, προσπαθούν να μας πείσουν ότι πρόκειται για «αναβάθμιση»!
• Μπορεί άραγε να γίνει μάθημα της προκοπής σε αίθουσες- κλουβιά με 28 παιδιά;
• Ποια θεωρία παρουσιάζει ως παιδαγωγικά ωφέλιμη την αλλαγή της σύνθεσης των παιδιών ενός τμήματος μετά από δύο μήνες λειτουργίας των σχολείων;
Και ο πιο αδαής αντιλαμβάνεται ότι για να μην καλύψουν τα χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικούς- οπότε και να μην ξοδέψουν ούτε ένα ευρώ για προσλήψεις- προχωρούν σε συγχωνεύσεις.
Φτάνι πια! Δεν αποδεχόμαστε τις συμπτύξεις.
Τα παιδιά μας δεν είναι αριθμοί, αλλά μαθητές με υγειονομικά, μορφωτικά και παιδαγωγικά δικαιώματα και δεν θα δεχτούμε πλέον την καταπάτησή τους. Υπουργείο Παιδείας και Κυβέρνηση δεν μπορούν να παίζουν ούτε με τη μόρφωση των παιδιών μας, που ήδη έχουν υποβαθμίσει, ούτε με την υγεία τους!
Απαιτούμε:
• Να μην συμπτυχθεί ούτε ένα τμήμα, έγκριση των τμημάτων με βάση τις ανάγκες των μαθητών, ολιγομελή τμήματα (15 μαθητές ανά τάξη)
• Προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τις πραγματικές ανάγκες, να καλυφθούν όλα τα κενά.
- 🏠
- METROPOLIS 978
- _ΑΚΟΥΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ
- _ΕΚΠΟΜΠΕΣ
- __ΤΡΙΑ ΚΟΡΝΕΡ ΠΕΝΑΛΤΙ
- __ΓΑΛΑΖΙΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ
- __ΣΠΟΡ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- __ΤΑ ΣΠΟΡ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
- _ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
- _PODCASTS
- _SPOTIFY LISTS
- _978 MUSIC
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
- _SUPERLEAGUE
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
- __ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- __ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ
- _SUPERLEAGUE 2
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
- __ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- __ΠΟΙΝΟΛΟΓΙΟ
- __SL2-K19
- __ΑΟ ΚΑΒΑΛΑ
- __ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ
- _Γ ΕΘΝΙΚΗ
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 1ΟΣ
- __ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΟΜΙΛΩΝ
- _ΕΠΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
- __Α ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- __Β1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- __Β2 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- __ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ
- __ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΠΣ
- _ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
- _Γ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
- __ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- __ΚΑΒΑΛΑ 86
- _ΔΙΕΘΝΗ
- __CHAMPIONS LEAGUE
- __EUROPA LEAGUE
- __CONFERENCE LEAGUE
- __EURO
- __ΜΟΥΝΤΙΑΛ
- __UEFA NATIONS LEAGUE
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
- _ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
- _LIVE SCORE
- ΜΠΑΣΚΕΤ
- _BASKET LEAGUE
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
- __ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- _ELITE LEAGUE
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
- __ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- __ΓΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ
- __HIGHLIGHTS
- _NATIONAL LEAGUE 1
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΟΜΙΛΩΝ
- __ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 3ος
- _NATIONAL LEAGUE 2
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΟΜΙΛΩΝ
- __SANTA BASKET
- _ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΝΔΡΩΝ
- _ΓΥΝΑΙΚΩΝ
- __Α1 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
- __Α1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- __Α2 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
- __Α2 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- __ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
- _ΕΚΑΣΑΜΑΘ
- __ΑΝΔΡΩΝ
- __ΑΝΔΡΩΝ Α ΑΠΟΤ.
- _EUROLEAGUE
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
- VOLLEY
- _VOLLEY LEAGUE Μ
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
- __ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- __ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ
- _VOLLEYLEAGUE W
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
- _LEAGUE CUP
- _PRE LEAGUE M
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
- __ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- _Α2 ΑΝΔΡΩΝ
- __Α ΖΩΝΗ ΑΠΟΤΕΛ.
- __Β ΖΩΝΗ ΑΠΟΤΕΛ.
- _A2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
- __Α ΖΩΝΗ ΑΠΟΤΕΛ.
- __Β ΖΩΝΗ ΑΠΟΤΕΛ.
- __ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
- _Β ΕΘΝΙΚΗ
- __ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΒΑΘ.
- __ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΔΥ ΑΠΟΤΕΛ.
- __ΕΦΗΒΩΝ ΒΑΘΜΟΛ.
- ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
- _ΣΤΙΒΟΣ
- ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- VIDEO
- _ΗΟΤ
- _HIGHLIGHTS
- LIVE
- _LIVE SCORE
- _LIVE SCORE BASKET
- _LIVE MATCH
- _LIVE METROPOLIS 978
- ΧΡΗΣΙΜΑ
- _ΤΗΛΕΦΩΝΑ
- _ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
- _ΡΑΔΙΟ
- _CINE + TV
- _ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
- _ΚΑΙΡΟΣ
- _ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
- _ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ