Ticker

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Sadio Mane:Πάνω από όλα Άνθρωπος



Ο Σαντιό Μανέ είναι Σενεγαλέζος ποδοσφαιριστής που αγωνίζεται στην Liverpool και στην Εθνική Σενεγάλης.Eίναι γεννημένος στις 10-4-92.


Ξεκίνησε να αγωνίζεται επαγγελματικά το 2011 στη Μετς και την επόμενη σεζόν υπέγραψε στη Σάλτσμπουργκ. Με τη Σάλτσμπουργκ κατέκτησε ένα πρωτάθλημα και ένα Κύπελλο Αυστρίας. Το 2014 πήρε μεταγραφή για τη Σαουθάμπτον. Από το 2016 είναι παίκτης της Λίβερπουλ, με την οποία έφτασε στο τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ τη σεζόν 2017-2018.
Αναδείχθηκε στην καλύτερη ομάδα της Πρέμιερ Λιγκ και καλύτερος παίκτης της Λίβερπουλ για τη σεζόν 2016-2017. Επιπλέον, επελέγη ως ο καλύτερος παίκτης της Πρέμιερ Λιγκ για τον Αύγουστο του 2017. Επίσης, η Αφρικανική Συνομοσπονδία Ποδοσφαίρου τον επέλεξε στην καλύτερη ομάδα του 2015 και του 2016.

Οι εμφανίσεις του με την Λίβερπουλ είναι εξαιρετικές,τόσο που ανάγκασαν τον Λιονέλ Μέσσι πως ο Μανέ έπρεπε να είναι σίγουρα στην τελική τριάδα για την χρυσή μπάλα.

Ο Μανέ πλέον κερδίζει πολλά λεφτά αλλά ο ίδιος αντί να τα ξοδεύει άσκοπα κάνει το σωστό.

Αφορμή για την συγκεκριμένη δημοσίευση είναι η παρακάτω δήλωση του Μανέ: 

''Επιβίωσα σε δύσκολες στιγμές, έπαιξα ποδόσφαιρο ξυπόλυτος, μου έλειψαν πάρα πολλά πράγματα. Σήμερα με αυτά που κερδίζω από το ποδόσφαιρο, μπορώ να βοηθήσω τους ανθρώπους μου. Δεν έχω ανάγκη να επιδεικνύω υπερπολυτελή αμάξια και σπίτια, ταξίδια, ακόμα και αεροπλάνα. Προτιμώ οι δικοί μου άνθρωποι να κερδίσουν κάτι από αυτά που μου έχει δώσει η ζωή.Γιατί να θέλω 10 Φεραρι??Με τα λεφτά που βγάζω χτίζω σχολεία και βοηθάω φτωχούς ανθρώπους.''
Σεβασμός στον Σάντιο!!