Ticker

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

ΥΠΕΡΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΙΚΟ ΣΙΔΕΡΙΔΗ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ

                                                                                                                                                       

  Υπερπροσπάθεια για τον Καβαλιώτη πρωταθλητή στον υπερμαραθώνιο UltraMilanoSan Rem χωρίς όμως δυστυχώς να καταφέρει να τερματίσει.
Ο Νίκος Σιδερίδης αν και προηγούνταν στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα δεν κατάφερε να συνεχίσει και να τερματίσει, λόγω μυικών προβλημάτων που άρχισε να αντιμετωπίζει μετά από τα 150 χιλ. Ξεκίνησε από την αρχή πολύ δυνατά και βρισκόταν συνεχώς στην 1η θέση της κατάταξης, ανάμεσα σε 47 αθλητές απ’ όλο τον κόσμο, όμως στο 185ο χιλιόμετρο αναγκάστηκε να σταματήσει προσωρινά, υποχωρώντας στην 3η θέση. Συνέχισε όμως την προσπάθεια αλλά στο 222ο χιλιόμετρο και μετά από 18 ώρες αποφάσισε να μην συνεχίσει την υπερπροσπάθεια του!
Λίγες ώρες αργότερα σε ανάρτηση του στο fb ευχαρίστησε όλους όσους  στάθηκαν δίπλα του σε αυτή την προσπάθεια και ζήτησε συγγνώμη σε όσους  στεναχώρησε!!<Δεν είχα, δεν έχω και δεν θα έχω δικαίωμα να σταματήσω να αγωνίζομαι όπως μου έχει μάθει ο προπονητής μου! Αθλητή δεν σε κάνει η διάκριση αλλά η πορεία σου ! Είμαι πραγματικά χαρούμενος γιατί έδωσα το 120% του εαυτού μου στην δεδομένη προσπάθεια, αλλά αν πετυχαίναμε πάντοτε τους στόχους μας, ίσως στο τέλος να μην είχαν αξία!>
Σε κάθε περίπτωση πάντως κέρδισε τις εντυπώσεις με την εξαιρετική εμφάνιση του με  τους διοργανωτές να ανακοινώνουν στην επίσημη ιστοσελίδα τους την εγκατάλειψη του Έλληνα πρωταθλητή, χαρακτηρίζοντας τον «Ελληνικό φαινόμενο» και τονίζοντας ότι τον περιμένουν την επόμενη χρονιά στον αγώνα τους! «Το ελληνικό φαινόμενο φτάνει στο Loano και εγκαταλείπει τον αγώνα, αφήνοντας όλους άφωνους από την εμφάνιση του. Πολύ κακή εξέλιξη Νικόλαος, σας περιμένουμε στο UMS19»!δήλωσαν.

Ηθος και αθλητικό πνεύμα για μια ακόμη φορά απο τον Νίκο Σιδερίδη το δικό μας σχόλιο.