Ticker

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ: «Απειλές κατά της ζωής μου και του παιδιού μου, δεν τις δέχομαι»! (vd)

Αμέσως μετά το σφύριγμα της λήξης του αγώνα του Απόλλωνα Καλαμαριάς με την Καβάλα η κάμερα πιάνει τον Δημήτρη Καλαιτζίδι να ορμάει και να επιτίθεται φραστικά στον τερματοφύλακα της Καβάλας Νάσο Αθανασίου
Ο ποδοσφαιριστής της Καβάλας μίλησε για το επεισόδιο κατά την διάρκεια της συνέντευξης τύπου μετά το παιχνίδι.

«Δέχθηκα τρεις επιθέσεις από τον προπονητή της αντίπαλης ομάδας. Είναι η δεύτερη φορά που μου το προκαλεί και όταν ήταν στον Αρη το είχε κάνει. Έχω ένα παιδάκι 2,5 χρονών, και όσοι έχουν παιδιά καταλαβαίνουν πως αισθάνομαι. Απειλές για τη ζωή μου και τη ζωή του παιδιού μου, εγώ και ο Χάρης ο Παππάς δε δεχόμαστε. Δεν θέλω να πω για τον Χάρη, αλλά εγώ προσωπικά δεν το δέχομαι.».

Δείτε το βίντεο με τις καταγγελίες του Αθανασίου κατά Καλαιτζίδη metrosport.gr