Ticker

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Α.Ο. Καβάλα: Αναβάλλεται για την Παρασκευή η συνέντευξη τύπου

Η προγραμματισμένη για αύριο συνέντευξη τύπου του ποδοσφαιρικού τμήματος του ΑΟΚ αναβάλλεται για την Παρασκευή.


Να σημειωθεί ότι αυτή την ώρα συνεδριαζεί το Δ.Σ. του ΑΟΚ μετά και την επισημοποίηση χθές Τρίτη, της πρόθεσης του Λευτέρη Πανταζή να ασχοληθεί με τα διοικητικά του ΑΟΚ.

 Ο γνωστός τραγουδιστής, που εχει διατελέσει με επιτυχία πρόεδρος του ποδοσφαιρικού τμήματος του Πανιωνίου το διάστημα 2002 -2006, στην επιστολή του εκφράζει την πρόθεση του να επενδύσει στον ΑΟΚ και να τον οδηγήσει στην Σουπερ Λιγκ με την συμπαράσταση ερασιτέχνη και διοικούσας, και ζητά προθεσμία, ώστε να έρθει στην Καβάλα και να καταθέσει επίσημη πρόταση.

Η πρόταση 


Στην επιστολή του ο κ. Πανταζής αναφέρει:

« Κ. πρόεδρε με την παρούσα επιστολή μου, σας ενημερώνω εγγράφως ότι ενδιαφέρομαι να επενδύσω στην ομάδα της Καβάλας. Οι συνεργάτες μου και εγώ, θέλουμε να αναλάβουμε τη διοίκηση της ομάδας. Ολοι μαζί και με τη δική σας συμπαράσταση να την οδηγήσουμε στη Σουπερ Λιγκ, όπου είναι η κατηγορία που τις αρμόζει.

Επισημοποιώ το ενδιαφέρον μου, χωρίς να δεσμεύω την τωρινή διοίκηση και επιφυλάσσομαι γιατί πρώτα θέλω να κάνω την έρευνα μου, ώστε να έχω την κατάλληλη υποστήριξη, για να εξασφαλίσω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την ομάδα της Καβάλας και την όμορφη πόλη σας(άνοδος της ομάδας στα δυο χρόνια στη Σουπερ Λιγκ, με καλό ποδόσφαιρο που θα φέρει τον κόσμο στο γήπεδο).

Για καθαρά επαγγελματικούς λόγους, θα ήθελα να μου δώσετε μια προθεσμία, περίπου μέχρι τις 15 Ιουνίου, ώστε αν όλα πάνε καλά, να έρθω στην όμορφη πόλη σας, για να καταθέσω επίσημη πρόταση. Με τη συμπαράσταση σας οι συνεργάτες μου και εγώ, θα δώσουμε τον καλύτερο μας ευατό, ώστε να πετύχουμε το στόχο μας και να ικανοποιήσουμε εσάς και ολόκληρη τη φίλαθλη Καβάλα»